Jak ludzki wzrok odbiera wydruki 3D?

Człowiek w każdej dziedzinie dąży do jeszcze większego profesjonalizmu i tworzenia coraz lepszych rozwiązań. Nic więc dziwnego, że „zwykły” druk 2D, który wszyscy tak dobrze znamy, również znalazł swojego godnego następcę. Propozycja, która obecnie zyskuje coraz większe uznanie to tworzenie reklam przy pomocy druku 3D. Jak jednak odbiera go ludzki wzrok? Temat ten omawiamy w naszym artykule.

Dlaczego wzrok jest tak ważny?

Wzrok to jeden z najważniejszych zmysłów. Pozwala nam obserwować świat, cieszyć się kolorami i widzieć bliskie nam osoby. Daje również możliwość wyrażania emocji: radości, gniewu, czy smutku. To także jedno z podstawowych narzędzi do analizowania tego, co nas otacza.

W dzisiejszym świecie nasze oczy każdego dnia, godziny, nawet minuty atakowane są setkami treści. Aby przyciągnąć uwagę, a co za tym idzie przykuć wzrok, konieczne jest wykorzystywanie coraz nowocześniejszych propozycji. Jednym z nich jest druk 3D.

Drukowane reklamy 3D – jak są odbierane?

Reklamy 3D to obecnie wciąż bardzo ciekawe rozwiązanie, które zaskakuje i staje się „nową normalnością” po erze druku 2D. Jak taka reklama oddziałuje na wzrok? Przede wszystkim przykuwa uwagę, co sprawia, że nasze oczy kierują się właśnie na nowy dla nich kształt. Dodatkowo nasze zmysły muszą być bardziej skupione: reklama 3D jest przestrzenna i zaprojektowana tak, by „omamić” i zaciekawić.

Dzięki wykorzystaniu efektu 3D możliwe jest stworzenie różnorodnych materiałów, takich jak np. duże plakaty i banery reklamowe oraz niewielkich rozmiarów gadżety czy wizytówki. Korzystając z druku 3D możliwe jest wyróżnienie się spośród konkurencji i wykreowanie ciekawego przekazu o dużej mocy.

Wróć do bloga